Nog 3 weken.... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Irene Bode - WaarBenJij.nu Nog 3 weken.... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Irene Bode - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken....

Door: irenedebode

Blijf op de hoogte en volg Irene

04 September 2010 | Nederland, Hilversum

Ha Allemaal,

Even een berichtje uit hilversum. Iedereen is nieuwsgierig hoe het gaat... nu, flink gestresst en niet meer zo blij. Maar dat komt omdat ik voor mijn gevoel nog niets heb voorbereid, geen lijstje nog gemaakt heb en er wel de hele dag zaken in mijn hoofd oppoppen maar die ik niet opschrijf en tegelijkertijd ook nog gewoon fulltime aan het werk ben ;-) Eigenlijk is er niets aan de hand, want ik heb vliegtickets, paspoort, visum en rugzak en dat is het belangrijkste dus gaan ga ik zeker hahaha Dan krijg ik veelal de vraag of we nog kunnen afspreken voordat ik wegga. Uiteraard heb ik veel mensen al gezien aangezien Alexander natuurlijk ook al een week weg is, maar ik doe mijn best. Ik ga geen borrel ofzo geven voordat ik wegga, maar heb besloten samen met Alexander een feestje te geven als we weer terug zijn. We komen namelijk tegelijk terug (hij 17 dec en ik 14 dec 's avonds laat). Ik heb trouwens ook nog foto's gemaakt met mijn telefoon in Afrika, die zal ik nog met een link op picassa zetten. Al met al dus nog 3 weken, ik zal jullie op de hoogte houden...
Dikke kus

• 04 September 2010 - 13:39

Caatje:

He Meis,

wel blijven ademhalen tussendoor he! je moet wel van het hele gebeuren genieten! dat werk komt ook wel goed als 100 ipv 200% geeft!

dikke kus caatje

• 13 September 2010 - 10:08

Miran:

Hi lieverd,

Ah wanneer kan ik je zien? Je hebt toch wel tijd voor mij he, want die borrel ga ik niet redden HIHI!
    Ik hoop dat je nog wat aan mijn lijste hebt.
    NIet stressen heb ik ook genoeg gedaan!
    misschien kunnen we 19 sept skypen, want dan kunnen we de laatste dingen even snel bespreken? Misschen heb je dan je borrel wel. Dus laat me maar weten hoe of wat.
    Heb je touwens de treintijden al gevonden op internet? anders kan ik die ook nog wel mailen.
    Ben benieuwd over de gibbon experients of hoe je het ook schrijft?

Dikke kus en knuf