I'm going back to Nepal! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Irene Bode - WaarBenJij.nu I'm going back to Nepal! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Irene Bode - WaarBenJij.nu

I'm going back to Nepal!

Door: irenedebode

Blijf op de hoogte en volg Irene

22 Februari 2011 | Nederland, Hilversum

Ha Allemaal,

Jaja, per april heb ik een nieuwe baan en in de tussentijd ga ik weer terug naar Nepal om af te maken waaraan ik begonnen was... Toen Miranda en ik weggingen uit Nepal hedden we allebei zoiets van: 'we zijn nog niet klaar hier'. Nu ga ik die dingen nog doen: de annapurna basecamp trekking, vrijwilligerswerk en Pokhara en omstreken bekijken. Ik vlieg aanstaande vrijdag om 23.30 vanaf schiphol (dit keer met een rechtstreekse vlucht! joepie...) naar Kathmandu en kom zondag 3 april om 5.20 weer terug in amsterdam. Ik heb een nepalees telefoon nummer: +9779813133288 dus jullie kunnen me bellen/ smsen (let wel op, want het is heel duur en ik ben alleen bereikbaar in Kathamndu en Pokhara; niet in de bergen). Ik ga proberen om deze site goed bij te houden, maar ik heb begrepen dat het de laatste tijd drama is met de electriciteit daar. Ze hadden al 16 uur per dag powercut, maar nu is het nog erger... Dus ik hou mijn headtorch maar vast bij de hand hihi Ik ga jullie vast weer enorm missen, maar ik ben blij dat ik iets kan betekenen daar en ben ook wel heel benieuwd naar dit nieuwe avontuur... nu alleen... Tot snel! liefs

• 22 Februari 2011 - 15:52

Ferry:

Ben heel benieuwd wat je in dat kindertehuis gaat aantreffen. Hoop dat je wat voor ze kunt betekenen. Zal je schrijverij weer volgen.
    Liefs Ferry

• 22 Februari 2011 - 17:55

Nathalie:

Hey Ireen,

wat leuk en spannend joh. Alvast heel veel plezier!!

liefs

• 22 Februari 2011 - 19:59

Chantal:

Spannend meis! Geniet ervan en veel plzr.

Liefs,

Chantal

• 23 Februari 2011 - 12:48

Linda:

Hi Ireentje,

Nogmaals veel plezier, pas goed op jezelf en see you in April!!

Liefs,

Lin

• 23 Februari 2011 - 20:50

Tim, Caatje En GIJS!:

He meis,

van ons, heel veel plezier en energie toegewenst, en daarna hophophop naar je nieuwe job,

dikke kus (en een natte zoen van gijs)

Tim, Caatje en Gijs