Foto's Taganga - Reisverslag uit Taganga, Colombia van Irene Bode - WaarBenJij.nu Foto's Taganga - Reisverslag uit Taganga, Colombia van Irene Bode - WaarBenJij.nu

Foto's Taganga

Door: Irene de Bode

Blijf op de hoogte en volg Irene

06 Januari 2014 | Colombia, Taganga

Hierbij de foto's behorend bij het verslag van Taganga

• 15 Januari 2014 - 19:58

Roland:

hooi Ireen.

wat een leuke foto,s heb je weer gemaakt joh.
    enne lekker eten ja das wel aan jouw besteed hihihi.
    ja je bent net een keuken prinsesje daar haha lol.
    maar wel effe super leuk hoor Ireen.

nou nu ga ik weer effe verder kijken en lezen.
    en ik ga je ook dit jaar weer volgen op je site.
    want belooft is belooft toch Ireen.

oke tot de volgende keer weer Ireen.

groetjes van je syber en lees vriend Roland doeg doeg.

Irene

Actief sinds 12 Juli 2010