Naar huis! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Irene Bode - WaarBenJij.nu Naar huis! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Irene Bode - WaarBenJij.nu

Naar huis!

Door: irenedebode

Blijf op de hoogte en volg Irene

13 December 2010 | Nepal, Kathmandu

Ha lieve allemaal, vandaag is mijn laatste dagje in Nepal. Ik weet dat ik gigantisch achterloop met mijn verslagen en foto's maar dat ga ik nog allemaal goedmaken zodra ik in NL ben. Jullie krijgen zeker nog de verhalen te horen van Nepal, want wat was het hier geweldig. Ik zou hier wel willen wonen! Het is zo'n onderontwikkeld land, maar tegelijkertijd wel weer volop in ontwikkeling... Er zijn vreselijk veel nadelen aan dit land (armoede, straatleven, vervuiling, powercuts, vuilnis overal met slechte hygiene, slechte faciliteiten, verkeeropstoppingen, gevaarlijk qua drugsgebruik etc.) maar ook zo'n prachtig, divers land met lieve mensen en een mentaliteit die veel in mij los brengt. Het past totaal maar ook weer niet bij me! (haat/liefde verhouding) hahaha ik spreek weer in raadsels, ik weet het. Maar 1 ding is zeker: Ik ben verliefd op het land... Ik wil zo snel mogelijk weer terug! Voor mij dus nu een heel heftig afscheid en ik zal zeker huilen in het vliegtuig. Maar ik kijk er ook heel erg naar uit om iedereen weer te zien!

Mijn vliegtuig vertrekt morgenochtend vroeg om 10.20 nepalese tijd en ik kom ook morgenavond aan (14 dec) om 22.40 op schiphol. Mijn vluchtnummer is KLM ROYAL DUTCH AIRLI - KL 1608 vanaf Rome.


Lieve allemaal, tot snel en bedankt alvast voor het volgen en supporten met mijn reis. Ik kan het iedereen aanraden. Ik ben maar 3 maanden geweest, maar het is een ervaring voor het leven. Ik heb zoveel gezien, gedaan en geleerd! Ik ben echt verrijkt.

  • 13 December 2010 - 10:25

    Ferry:

    Ja je hebt heel veel beleefd en je zal nog jaren nagenieten. Dit blijft altijd bij je!!!! Tot in Nederland.Liefs Ferry

  • 13 December 2010 - 11:01

    Bianca:

    goede reis terug meis, doe voorzichtig! kus caatje

  • 13 December 2010 - 17:47

    Nancy:

    Ik kan niet wachten om je weer te zien!!!!
    Goede reis lieverd.
    Tot heeeeeeeel snel.
    Kussss

  • 13 December 2010 - 22:34

    Patricia Geurtsen:

    Lieverd..

    Wat fijn om dit allemaal te horen en dat het zoveel indruk heeft achtergelaten.
    Ben supertrots op je, maar wel fijn om je weer terug te hebben......haha.

    Tot snel,

    dikke kus patrice

  • 14 December 2010 - 11:34

    Chantal:

    Zo is het maar net! Een ervaring voor het leven. Bewaar het in je hart. Hoor er graag alles over binnenkort. :-)

    Liefs en een goede terugreis!

    xx

    Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Welkom allemaal op mijn site waarop ik jullie de komende tijd mee zal nemen in mijn beleving, een stukje van de wereld te verkennen. Zoals jullie weten ga ik eerst naar Afrika (Botswana, Namibie en Zuid Afrika) en daarna naar Azie (Laos, Cambodja, Vietnam en Nepal). Backpacken... Jullie kennen me, dus met het woord backpacken in combinatie met mij snappen jullie meteen de titel van mijn site ;-) Doel van mijn reis is dan ook: overleven hahaha oh en buiten dat, ook nog graag genieten, ervaren en beleven! Ik ga mijn best doen om jullie mee te nemen op mijn reis met verhalen en foto's en zou het leuk vinden als jullie mij op de hoogte houden van wat er speelt in ons kikker-die-graag-kaas-lust landje. Dikke kus Ireen

Actief sinds 12 Juli 2010
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 102184

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 08 Mei 2015

Sri Lanka back again!

08 Mei 2014 - 06 Juni 2014

Incredible India... I'm back...

29 Juni 2013 - 30 Augustus 2013

Een andere afslag met een nieuw avontuur

09 Mei 2013 - 20 Mei 2013

Dubai

22 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Midden Amerika

15 Januari 2012 - 10 Februari 2012

nieuw avontuur namaste!

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Mallorca lekker chillen

25 Februari 2011 - 03 April 2011

Afmaken waaraan ik begonnen ben

26 September 2010 - 15 December 2010

backpacken op hoge hakken

Landen bezocht: