57 urige terugreis! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Irene Bode - WaarBenJij.nu 57 urige terugreis! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Irene Bode - WaarBenJij.nu

57 urige terugreis!

Door: irenedebode

Blijf op de hoogte en volg Irene

16 December 2010 | Nepal, Kathmandu

Ha lieve allemaal. Eindelijk ben ik thuis! Ik zou dinsdagavond thuiskomen, maar de vlucht van nepal naar india delhi was 4 uur vertraagt waardoor ik mijn aansluiting niet gehaald had naar Rome en dus van Rome niet naar amsterdam. Ik heb uiteindelijk 36 uur vastgezeten op het vliegveld van delhi met 3 maaltijden, 1 cola light en heb 2x op de grond moeten slapen zonder deken en met mijn handbagage want daar waren ook geen lockers voor. Ik zat letterlijk vast bij transfers dus kon ook geen andere vlucht boeken en was overgeleverd aan het incompetente indische personeel. Ik zeg wel incompetent, maar je kunt ze eigenlijk niks kwalijk nemen want ze hebben daar tig lagen en niemand mag zelf iets beslissen en je zag gewoon dat ze echt geen idee hadden wat ze met mijn situatie aanmoesten... Hun standaard zin was: 'take a seat madam, wait a few minutes and the staff will come to inform you'. Niemand kwam ooit natuurlijk en uiteindelijk was er dan een optie: nieuwe vlucht kopen naar Brussel en vanaf daar mezelf bedruipen... Dat was dan weer E 500,- voor hun in het laatje hahaha maargoed, ik was in ieder geval weg! Ik ben opgehaald in Brussel en heb nu net al mijn was gedaan en lekker gedoucht enzo... Na 3 dagen zelfde kleren ga je zo stinken... hihi

Nou dat was dan ook weer een ervaring zullen we maar zeggen! Dank jullie wel voor de lieve berichtjes van welkom en ik hoop iedereen snel weer te zien op korte termijn (al is dat wel een beetje lastig met de feestdagen enzo). Alvast een dikke kus en stevige knuffel aan iedereen en we bellen/smsen!

PS jullie hebben de verhalen en foto's van nepal nog tegoed van me!

• 16 December 2010 - 17:26

Dewa:

Welkom terug in KOUDE Nederland......ook het laatste deel van je reis was een bijzondere ervaring. Je kan het maar 1 keer meemaken.

Hoop je gauw te zien

Liefs

• 16 December 2010 - 17:57

Nath:

zo wat een gedoe joh. Maar gelukkig ben je thuis gekomen! Brr wel even wennen zeker in dit koude landje..

liefs,
    Nath

• 17 December 2010 - 08:57

Linda:

Ireentjeeee!!!!!! Wat gezellig dat je weer terug bent en gelukkig ook heelhuids!! Wat een terugreis zeg, maar gelukkig ben je nu wat gewend!
    ;-)

Hoop je snel weer te zien! Gauw ff bellen!!!

Liefs en dikke kus,

Lin

• 17 December 2010 - 09:15

Bianca:

Och meis, wat een pech! zo een rot gevoel als je lekker naar huis wilt! in ieder geval nu lekker thuis en Alexander is er nu ook snel weer toch? de 18 was t toch?
    afijn geniet lekker van je huisje en we willen snel alles horen!
    kus caatje (en tim van zn werk en gijs die heerlijk ligt te slapen van de indrukken in de sneeuw zonet)

• 17 December 2010 - 11:45

Chantal:

Arme jij! Fijn dat je weer heelhuids thuis bent. En nu gewoon chillen hoor, zelfs een avontuur maken van je terugreis, dat voert wel erg ver.. ;-) Hahaha!

Tot gauw
    X

• 17 December 2010 - 21:00

Nancy:

Lieverd,
    Ik ben blij dat je veilig thuis bent gekomen!!
    Weet zeker dat we elkaar heel snel gaan zien. Heb je weer zoveel te vertellen...

Kuss